pátek 16. května 2014

Vyhrála jsem :)

Nejnovější mixed media LO vytvořený pro 3. kolo soutěže s Davonou. Zadání bylo zajímavé a lákavé. Podmínkou byly barvy - hnědá, oranžová, tyrkysová a šedá ( alespoň 2 z nich), fotografie, 3D ozdoba a použití papírových proužků.


Enjoy the little things




Tvoření mě bavilo a šlo to rychle. Nejprve jsem nastříhala papírové proužky a nalepila je svisle pod aranžmá s fotkou a pár taky pod mini aranžmá vpravo dole. Pak jsem přes šablony nanesla bílé gesso a usušila. Poté přišly na řadu Dylusions ve spreji s vodou a obyčejná černá tuš na stříkance a opět sušení. Okraje fotek jsem natřela bílým gessem. Jako 3D ozdobu jsem zvolila výřezy od Wyczinanky, enamel dots a srdíčko od SC. Podkladová čtvrtka je od UHK Gallery - Papaya. Její vysoká gramáž je ideální na mixed media projekty, nezkroutí se.

Žádné komentáře:

Okomentovat